Biuletyn Informacji Publicznej
Dom Dziecka Stanica
organizacja placówki

Dział opiekuńczo - wychowawczy:

 

Psycholog   tel. wewn. 35
Pedagodzy   tel. wewn. 31 i 39 
Pracownicy socjalni   tel. wewn. 27

Wychowawcy

 

 

 

 tel. wewn. 41, 42, 43, 44

oddział przy ul. Jagiellońskiej 36/4

- tel. 795568833

 

1. Zadania działu opiekuńczo-wychowawczego realizują pracownicy zatrudnieni na stanowiskach: wychowawcy, psychologa, pedagoga, terapeuty, pracownika socjalnego, opiekuna lub pielęgniarki, czy innych według potrzeb.

2. Do zadań wychowawcy należy:

1) Organizowanie pracy z grupą wychowawczą

2) Opieka nad wychowankami w nocy,

3) Praca indywidualna z wychowankami, których procesem wychowawczym kieruje,

4) Opracowanie planu pomocy dziecku oraz modyfikowanie go co pół roku,

5) Realizacja zadań wynikających z planów pomocy dziecku oraz pozostawanie w stałym kontakcie z rodziną wychowanków,

6) Prowadzenie obowiązującej dokumentacji wychowanków,

7) Realizowanie we współpracy z dyrektorem i innymi pracownikami Domu zadań z zakresu wychowania i opieki.

3. Pracownik socjalny pracuje z rodziną wychowanka, rozpoznaje jego sytuację rodzinną utrzymuje kontakt z instytucjami wspierającymi tę rodzinę, inicjuje działanie niezbędne do unormowania sytuacji rodziny i umożliwienia powrotu wychowanka do rodziny,

4. Pedagog i psycholog są odpowiedzialni za diagnozę indywidualną wychowanka, prowadzenie zajęć terapeutycznych oraz za poradnictwo psychologiczno- pedagogiczne dla rodziców wychowanków przebywających w placówce.

5. Praca wychowawcy może być wspierana przez pracowników, których zatrudnienie wynika z potrzeby organizowania zajęć terapeutycznych oraz zapewnienia wychowankom prawidłowej opieki i bezpieczeństwa.

 

 

Dział finansowo - księgowy:

Główny księgowy   tel. wewn. 50
Starszy księgowy   tel. wewn. 25
Kasjer   tel. wewn. 25

 

 

Do zadań działu finansowo - księgowego należy:

1) Przygotowywanie rocznych planów rzeczowo-finansowych.

2) Prowadzenie operacji i rozliczeń finansowych.

3) Wystawianie dokumentów płatniczych i rozliczeniowych.

4) Prowadzenie rachuby płac.

5) Kontrolowanie pod względem rachunkowym delegacji służbowych, faktur i rachunków oraz innych zewnętrznych i wewnętrznych dowodów podlegających ewidencji księgowej.

6) Prowadzenie wydzielonych dla działalności finansowej urządzeń księgowych.

7) Terminowe realizowanie zobowiązań.

8) Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości finansowej.

9) Prowadzenie rachunkowości zgodnie zobowiązującymi przepisami.

10) Nadzór nad inwentaryzacją składników majątkowych.

 

 

Dział administracyjno gospodarczy:

 

Kierownik Administracyjno-Gospodarczy tel. wew. 24

Magazynier tel. wew. 37

Konserwator tel. wew. 34

 

Do zadań działu administracyjno - gospodarczego należy:

1) Prowadzenie spraw kadrowych pracowników Placówki.

2) Kontrolowanie spraw bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej.

3) Obsługa spraw związanych z dyscypliną pracy.

4) Utrzymanie Placówki i jej urządzeń w stałej sprawności.

5) Kontrola całości spraw związanych z żywieniem w Placówce.

6) Organizacyjne i administracyjne prowadzenie inwestycji i remontów bieżących.

7) Dbanie o należyty stan sanitarny obiektów i pomieszczeń Placówki.

INFORMACJE O DOKUMENCIE
Ilość wyświetleń: 1182
Wprowadzony przez: Monika Magiera-Drabik
Data opublikowania: 2014-10-01 08:46:23
LISTA POPRZEDNICH WERSJI
Lista poprzednich wersji:
   
Data zmiany Redaktor Opis zmiany
2014-10-01 11:14:28 Monika Magiera-Drabik
Publikacja artykułu